Legendy motorsportu zamíří do východních Čech

Legendy motorsportu zamíří do východních Čech, druhým centrem bude Hradec Králové.

Mezinárodní motoristicko-společenská akce Rallye Praha Revival, Memoriál Dalibora Janka jejíž 8. ročník se uskuteční 13.-15. dubna, má naplánovanou trasu do východních Čech. Dva dny se centrem soutěže stane Hradec králové, posádky najdou útočiště v hotelu Černigov.

Unikátní formát akce vymyslel a do praxe uvedl promotér automobilových závodů Eda Patera. Smyslem akce je setkání osobností, které se zapsaly do historie motoristického sportu. Na startu se scházejí bývalí závodníci z nejrůznějších motoristických disciplín a majitelé unikátních historických závodních a sportovních automobilů.

                                        

 

 Program akce začne tradičně v pátek v Praze, po prologu na závodišti ve Velké Chuchli zamíří posádky na slavnostní start v centru Prahy, odkud je itinerář zavede přes Show Section v Kosicích do cíle páteční etapy na Masarykově náměstí v Hradci Králové, kde budou moci diváci přivítat účastníky v historických závodních a sportovních vozech kolem deváté večer. V sobotu čeká revivalisty hodně nabitý program. Hradečtí fandové motorismu budou mít možnost vidět celý peloton třikrát na Czech ringu, účastníky přivítá trať slavného závodu automobilů do vrchu na Andrlův chlum v Ústí nad Orlicí, zazávodí si i na trati v Dobřanech v Orlických Horách a v motokárovém areálu Jámy v Rychnově nad Kněžnou.. Kromě Show section, které se odehrávají na uzavřených tratích ,se budou muset účastníci revivalu vypořádat s pořádnou porcí kilometrů po silničkách východních Čech, kde za dodržování dopravních předpisů musí absolvovat přesně určenou trať. Večer se vrátí do hotelu Černigov k velkému společenskému večeru a po krátkém spánku vyrazí v neděli přes Show Section na Motodromu Pardubice a opět Kosice už do cíle, který je tradičně v Praze-Radotíně.

                

V současné době je ve startovní listině přes 180 posádek od nás i ze zahraničí. Jen v první stovce startujících, která je vyhrazena pro jezdce a spolujezdce aktivní v motoristickém sportu před r. 1990 najdeme mnoho mistrů republiky a úspěšných účastníků velkých mezinárodních závodů, např. V. Berger, Z. Petera, J. Srnský, P. Šofr, P. Ryšánek, M. Tuček, J. Moskal a spousta dalších. Významná je i mezinárodní účast, silné zastoupení mají tradičně naši severní sousedi v čele s A. Jaroszewiczem, B. Krupou, z Finska přijede bývalý tovární jezdec týmu Škoda Motorsport J. Paasonen, ze Slovenska bývalý československý reprezentant Jozef Studenič, nebudou chybět německé a rakouské posádky, revival si oblíbili i Francouzi, v čela s obrovskou legendou Michele Petit, jezdící pod přezdívkou Biche. Fanoušky čeká zajímavá podívaná jezdecké legendy závodní historie a přehlídku snad všech automobilových značek, které byly a jsou spjaté s motoristickým sportem od nejrůznějších škodovek, vozů bývalé RVHP Wartburgů. Trabantů, Fiatů Polski, Polonezů, žigulíků až k  Alfám Romeo, Audi, BMW, Fiatům, Fordům, Lanciím, Mercedesům, Mini Cooperům, Porsche, Saabům a dalším.

Revival je zajímavou akcí, která si za dobu svého trvání našla spoustu příznivců. Snad i v 8. ročníku potěší fanoušky motorsportu z Hradce Králové a východních Čech.

S blížícím se startem budou organizátoři zveřejňovat podrobnější informace, zájemcům o ně slouží i webové stránky: www.edda.cz/mscrdovrchu, kde jsou zveřejňovány aktuality a pokyny pro účastníky i případné diváky.

Jubilejní 60. ročník automobilového závodu do vrchu Ústecká 21.

 

Fotka uživatele Ústecká 21.

Pro rok 2018 přidělila Mezinárodní federace automobilového sportu závodu do vrchu Ústecká 21 tyto závody:

• Mistrovství Evropy historických automobilů
• Zóna střední Evropy historických i soudobých automobilů
• Mistrovství České republiky historických i soudobých automobilů

Motory závodních speciálů se v Ústí nad Orlicí díky přidělenému statusu Mistrovství Evropy HA a Zóny střední Evropy HA a SA rozburácejí 25. – 26. 8. 2018.

Pořádá Auto klub v AČR Ústí nad Orlicí ve spolupráci s Autoklubem Česká republika.

Sledujte na FB Ústecká 21 a www.ustecka21.cz.

Ústecká 21, memoriál Miroslava Urbana

Minikáry na Andrláku už o víkendu

Zveme všechny příznivce závodů minikár na Andrlův Chlum 2 a 3. září. Za podpory Města Ústí nad Orlicí  pořádá Autoklub Ústí nad Orlicí v sobotu 3. kolo Mistrovství České republiky a v neděli 16. kolo Poháru české republiky ve slalomu minikár. Na závody se můžete po oba dny přijít podívat od 9 do 15 hodin.

Milan Svoboda

Milan Svoboda

Několikanásobný Mistr ČR, špičkový jezdec automobilových závodů do vrchu a stálice Ústecké 21.

Závodní speciál

BRC CM05

Spotřeba: výrobce neuvádí, v Ústí to bude cca 2l na jízdu

Váha: 450 kg

Výkon: 190 koní

Skupina: E2-SC-1400

Milane, pro fanoušky Ústecké 21 máme skvělou zprávu, vracíte se na závodní trať Ústecké 21. Vracíte se rád?

Vracím se moc rád, je to závod, na který mám celou řadu krásných vzpomínek, je to závod, který má své kouzlo, zajímavý charakter tratě, krásné depo, výborné pořadatele a skvělé publikum. To místo má své kouzlo a navíc cíl je v hospodě.J (a já doufám, že se stále skvělou kuchyní a mým kamarádem kuchtíkem). Vzpomínám si, že jsem byl i držitelem traťového rekordu, ale to už je strašně dávno. Vzpomínám na Mirka Urbana, bývalého ředitele a „otce“ tohoto závodu, který se léta snažil o to, aby se Ústecká 21 zapsala do kalendáře Mistrovství Evropy FIA. Nelze nevzpomenout na Otu Krámského, se kterým jsme na této trati svedli mnoho zajímavých soubojů. Vím, že na tomto závodě se vždy sešla celá česko-slovenská špička (včetně Moraváků J) a přeji pořadatelům a divákům, aby to tak bylo i v budoucnu.

Vracím se rád i z toho důvodu, že potkám spoustu kamarádů a známých a těším se na komentáře ze zatáčky „nejchytřejších“ (poslední zatáčka, kam se chodí dívat skoro všichni závodníci, kteří projeli cílem. Zejména Mirka Adámka, hvězdy současného historického závodění, a jeho jadrná vyjádření, která bohužel nelze publikovat ani po 22 večer. J Věřím, že i letošní ročník bude tím, na který budeme všichni s úsměvem na tváři vzpomínat.

Přesedlal jste na jinou závodní kubaturu, jak se vám v novém závodním speciálu BRC CM05jezdí?

Ano, přesedlal jsem na techniku, která nevyžaduje tolik času na přípravu, jelikož jsem svoje závodění omezil a dnes jezdím jen pro radost a pobavení. To je právě BRC, které toto vše splňuje. Je to taková motokára s karosérií, hodné nenáročné autíčko, hračka pro odrostlejší děti, dospělé i starce. Jezdit s ním je radost a potěšení pro pilota a doufám i pro publikum. Před pár lety jsem zorganizoval účast španělského továrního týmu BRC na Ústecké 21 a jejich pilot obsadil 2. místo absolutně. Tenkrát pršelo a ukázalo se, jak krásně tato technika funguje i v dešti.  

Opět se potvrzuje, že jablko nepadá daleko od stromu. Váš syn Lukáš již také závodí a je úspěšný na autokrosových tratích. Je radost vidět syna na stupních vítězů?

Asi bych lhal, kdybych řekl, že ne. Samozřejmě každý rodič je svým způsobem pyšný, pokud jeho ratolest něco dokáže. V loňském roce Lukáš vyhrál 11 ze 14 ti závodů, které absolvoval, a stal se Mistrem republiky ve třídě RB125. Letos přestoupil ve svých 12 ti letech do kategorie kartcross mezi dospělé. Tam je pro něj v této sezóně pomyslná „bedna“ hodně vzdálená. Snem a cílem pro nás bylo dostat se do finále, což se v závodě v Nové Pace povedlo. V rakouském Hollabrunnu minulý týden dokonce vyhrál kvalifikaci. Ale to pořád ještě nic neznamená, stále se máme co učit. On jezdecky a já jako jeho mechanik a rádce, ale jedno máme společné, baví nás to a to je podle mého názoru to nejdůležitější.

Ústecká 21 začíná

Pouhé hodiny nás dělí od startu Ústecké 21. K závodu se přihlásilo 107 jezdců z České republiky, Slovenska a Rakouska. Motory závodních speciálů se rozburácejí v sobotu i v neděli v 9 hodin, kdy budou odstartovány tréninky. Závodní jízdy začínají oba dny ve 13 hodin.

Záchytná parkoviště pro návštěvníky Ústecké 21 – Memoriál Miroslava Urbana, jsou na zpevněné ploše před firmou Rieter u silnice I/14. Před restaurací Avion, též u silnice I/14. Další možnost parkování je u hřbitova na okraji města.

Informace pro jezdce Ústecké 21

Rozmístění závodních vozidel v depu je zcela v kompetenci VEDOUCÍHO PARKOVIŠTĚ ZÁVODNÍCH STROJŮ - Karel Beran 604 640 648. Pokud máte požadavky na umístění svého depa, kontaktujte pana Berana. Ředitel závodu ani jiní členové vedení závodu nejsou schopni tyto žádosti vyřizovat.

V pátek 26.5. bude možnost vjezdu do depa závodních strojů od 15:00. Do té doby nebude nikomu vjezd umožněn. Respektujte prosím tento čas. Depo bude umístěno v areálech soukromých firem, které v pátek do 15 hodin budou fungovat jako každý jiný den. Respektujte proto čas 15:00, abychom mohli plochy pro depo využívat i v dalších ročnících Ústecké 21.

Do 15 hodin je možnost parkování u silnice I/14 u firmy Rieter, kde se nachází rozlehlé parkoviště. Parkování na silnici I/14, kde se v předešlých ročnících nacházelo depo JE ZAKÁZÁNO a odstavení vozidel v tomto prostoru bude Policií ČR pokutováno.

Pokud přijedete do Ústí nad Orlicí již ve čtvrtek, je jediná možnost parkování na ploše parkoviště u hřbitova.

Děkujeme za dodržování a respektování těchto pravidel!

Jezdci přihlášení k závodu Ústecká 21 - Memoriál Miroslava Urbana

# St. č. Jezdec   Team Automobil
        HA-K1-A2  
1. 513 STERBA Josef CZE Josef Sterba Carclassic Fiat Abarth 1000 TC
        HA-K2-B3  
1. 205 TÁBORSKÝ Radovan CZE GMS RACING TEAM Fiat 128 Rally
        HA-K2-B6  
1. 511 MICHL Josef CZE MICHL Motorsport Czech National Team Porsche 911 RS
        HA-K4-D2  
1. 241 SEDLÁČEK Michal CZE GMS RACING TEAM Fiat RITMO 130 TC ABARTH
2. 503 WARMUTH Rene AUS MSC Muhlbach VW Golf Gti
        HA-K4-D3  
1. 501 WILLI Freudenschuss AUS Team Terschl Austria BMW E30
2. 502 PIEBER Wolfgang AUS MSC Muhlbach BMW 323i
        HA-K4-D5  
1. 242 STEJSKAL Milan CZE GMS RACING TEAM Lada VFTS
        HA-K4-D7  
1. 500 ROMAN Six AUS Austria Prc . Cn Sportwagen OPEL 2000ccm
        HA-K5-E3  
1. 203 CHYTIL Ondřej CZE MICHL MOTORSPORT CZECH NATIONAL TEAM MTX 1-03
2. 277 ZÁLESKÝ Radek CZE Radek Záleský MTX 1-02
        HA-K5-E5  
1. 200 PRÁŠEK Jaroslav CZE Jaroslav Prášek Chevron B 42 F2
        HA-K5-E7  
1. 252 DOLEŽAL Lubomír CZE Lubomí Doležal MTX 1-06
        HA-K5-E9  
1. 253 ZMEŠKAL Miloš CZE Miloš Zmeškal Ralt RT 32
        E1H-1400  
1. 316 ŠEBESTA Pavel CZE Pavel Šebesta Suzuki Swift GTi
2. 322 FILIPÍN Jiří CZE JF Motorsport Suzuki Swift GTi
3. 334 ZOUFALÝ Karel CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK Škoda Felicie Pick-up Freestyle
4. 335 REJL Martin CZE Martin Rejl Škoda 130RS
5. 338 KALÁB Jiří CZE Motorsport JURA Škoda Felicia A 1400
6. 356 CVEJN Lukáš CZE Lukáš Cvejn Suzuki Swift
7. 368 MACHOVÁ Tereza D CZE Tereza Machová Suzuki Swift
8. 370 DOBEŠ Václav CZE Václav Dobeš Škoda Favorit
        E1H-Škoda ZAV  
1. 304 STRNAD Petr CZE Petr Strnad Škoda Škoda 130LR
2. 314 ŽÁK Josef CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK Škoda 100
3. 317 MIKEŠ Jaroslav CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK Škoda 130RS
4. 318 HOLEK Jiří CZE Jiří Holek Škoda 120LS
5. 320 PLEVA Martin CZE AMK Vrbno pod Pradědem Škoda 100
6. 329 KOČIŘÍK David CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK Škoda Rapid 136
7. 331 MÜLLER Lukáš CZE Lukáš Müller Škoda 100
8. 332 STUDENÝ Lukáš CZE Lukáš Studený škoda 110R
9. 352 STRÁNSKÁ Pavla D CZE Pavla Stránská Škoda 120L
        E1H-1600  
1. 307 TOMEČEK Lukáš CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK VW Golf I GTI Oettinger
2. 309 SAMEK Martin CZE Samek Václav Škoda Felicie Pick-up
3. 315 STANEK Vojtech CZE vojtech stanek Citroen c2
4. 321 MACEK Vojtěch CZE Vojtěch Macek Škoda 110 R
5. 325 ŠUSTR Miloslav CZE Šustr Miloslav Škoda Favorit
6. 337 KAŠPAR Michal CZE Kašpar Citroen Saxo
7. 347 POPOV Georgi CZE GEORGI POPOV Skoda FELICIA PICK-UP FREE STYLE
8. 348 POPOVÁ Eliska DJr CZE ELISKA POPOVÁ Skoda FELICIA PICK-UP FREE STYLE
9. 372 HRUBÝ Milan CZE Kv Motor Team s.r.o. Škoda Fabia FR16
10. 386 DOHNÁLEK Josef CZE AMK ECCE HOMO Šternberk Citroen C2 VTS
        E1H-2000  
1. 301 PLUHAŘ Jindřich CZE Jindřich Pluhař Nissan Sunny
2. 306 KŮS Petr CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK VW Golf I GTI 16V
3. 310 MACH Jan CZE Jan Mach Škoda Octavia
4. 328 TŘÍSKA Michal CZE Michal Tříska Volkswagen golf
5. 360 KŘIVKA Tomáš CZE Tomáš Křivka Renault CLIO SPORT
6. 369 SATEK Jakub CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK Honda Civic Type R
7. 374 FURIŠ Pavel CZE Pavel Furiš Peugeot 205 Mi16
8. 377 LISA Petr CZE LIQUI MOLY RACING TEAM Caterham 7 485
9. 383 JANDA Martin CZE Martin Janda Seat Ibiza Cupra II
10. 398 BOHÁČ Milan CZE Boháč Milan Renault Clio
        E1H+2000  
1. 312 DOSEDĚL Dušan CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK Subaru Impreza WRX STI
2. 313 KLIMEŠ Lukáš CZE AutoVELVET Team Škoda Fabia TDi 4x4
3. 353 KUBICA Drahomír CZE Drahomír Kubica Mazda 323
4. 371 GRUNDOVÁ Nela D CZE Kv Motor Team s.r.o. Mitsubishi Lancer EVO VIII
5. 385 KUBÍN Adam CZE Adam Kubín Mitsubishi Lancer EVO IX
6. 399 PRUSEK Erich CZE EP & Zitec Racing Team Toyota Celica CS 4WD
        E1H+2000/2WD  
1. 333 KUČERA Zdeněk CZE KUČERA ZDENĚK Nissan 200SX S13
2. 340 GRÜNER František CZE GRÜNER MOTORSPORT BMW 327i
3. 344 PROKŠ Robert CZE Robert Prokš Bmw E36 M3
        E2H-SS-1000  
1. 311 MLEJNEK Aleš CZE Aleš Mlejnek Gloria C8F
2. 339 HLAVINKA Josef Jr CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK König 1000 R
        E2H-SS-1400  
1. 303 KRAKOVIČ Radek CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK Fiks 09RK
2. 326 BERGER Karel CZE Karel Berger Formula Konig E2
3. 354 KOPECKÝ Luděk CZE Luděk Kopecký MTX 1-05
        E2H-SS-1600  
1. 323 JIRAN Stanislav CZE Stanislav Jiran MTX Mondial
        E2H-SS-2000  
1. 327 NECKÁŘ Libor CZE Lander F3 Racing Team Tatuus Master EVO-LNR 330
        E2H-SC-1400  
1. 388 KRÁČMAR Zdeněk CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK Demon Car CM 1000
        E2H-SC-2000  
1. 357 CHUDOBA Zdeněk CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK Norma M20 F
2. 373 SUROWKA Jaroslav CZE Jaroslav Surowka Norma M20
3. 381 MALÍK Lukáš CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK Trabant 601s
        N +3000  
1. 6 MALÝ Jaromír CZE MJ autosport Mitsubishi Lancer EvoX
2. 9 VAVŘINEC Tomáš CZE CRC Czech National Team Mitshubishi Lancer Evo IX
3. 12 SAJLER Filip CZE Liqui Moly Racing Team Mitsubishi Lancer EVO X
4. 33 SAJLEROVÁ Gabriela D CZE Liqui Moly Racing Team Mitsubishi Lancer EVO X
5. 37 HOLÁN Ivo CZE Ivo Holán Mitsubishi Lancer Evo IX
        A - 1400  
1. 42 TRNKA Jan CZE JAN TRNKA Škoda FELICIA
        A-2000  
1. 44 PAVLŮ Dominik CZE MJ autosport Renault Clio RS
2. 45 PLACHETKA Daniel Jr CZE MJ autosport Renault Clio RS
3. 47 DĚDEK David CZE David Dědek Alfa Romeo 147 SP
        A+3000  
1. 13 VOJÁČEK Lukáš CZE ennoble racing klub Mitsubishi Lancer Evo 8
        GT+2000  
1. 55 JERMAN Martin CZE Czech national Team Lamborghini Gallartdo GT3
2. 59 KMÍNEK Zdenek CZE MJ autosport Nissan 350 Z
        E1-1400  
1. 60 STEJSKAL Bronislav CZE DROTÁR Autošport Škoda Felicia Kit-Car
        E1-2000  
1. 66 OŠMERA Jiří CZE Jiří Ošmera Opel Astra OPC
        E1-3000  
1. 61 SVOZIL Michal CZE MICHAL SVOZIL BMW M3 E36 GT
2. 73 LOUBAL Lubomir CZE Lubomir Loubal VW Golf 4TDi
        E1+3000  
1. 64 ULMAN Pavel CZE Pavel Ulman BMW M3 E36
2. 69 CHALOUPKA František CZE František Chaloupka Mitsubishi Lancer Evo 6
3. 70 KRAMPOTA Ivo CZE Krampota Ivo BMW M3
        E2-SH-2000  
1. 80 THEIMER ST. Jiří CZE AMK ECCE HOMO v ÚAMK Peugeot 306 maxi
2. 83 ČERMÁK Jan CZE SVC group motosport Lotus Evora wr12
3. 96 VAŠEK Jiří CZE AMK ECCE HOMO Šternberk Škoda Octavia
        E2-SH-3000  
1. 7 MICHL Dan CZE Michl Motorsport czech national team Lotus Elise
        E2-SH+3000  
1. 4 RYBNÍČEK Marek CZE LIQUI MOLY RACING TEAM Ford Fiesta WRC Evo
2. 10 VITVER Vladimír CZE SVC GROUP Czech nationálál Team Audi TT-R
3. 15 LOS Jiří CZE Los Czech National Team Mitshubishi Lancer Evo IX
        E2-SS-2000  
1. 14 VONDRÁK Martin CZE Auto Vondrák Czech National Team Tatuus NT07 Honda
        E2-SS-3000  
1. 22 BENEŠ Miloš CZE GMS racingteam Osella FA 30
        E2-SC-1400  
1. 17 SVOBODA Milan CZE Automotoklub Pelhřimov AČR Brc CM05
        E2-SC-2000  
1. 3 VONDRÁK Petr CZE Petr Vondrák Osella PA 21S EVO
        E2-SC-3000  
1. 1 KOMÁREK David CZE LIQUIMOLY RACING TEAM Norma M20FC KOMVET EVO
2. 2 NEVĚŘIL Dušan CZE Speedmaster racing team Norma M20FC
3. 5 ŠPALEK Jiří CZE LIQUIMOLY RACING TEAM Norma M20F

Brigády před Ústeckou 21

Ústecká 21 se nezadržitelně blíží a je potřeba trať na tento závod jak se patří připravit. Pokud máte zájem se na této činnosti podílet, neváhejte a kontaktujte Luďka Neťuku 732 562 527.

Brigády budou každou sobotu počínaje 22. 4. 2017. Zájemci se nahlásí vždy Luďku Neťukovi. Toto ohlášení je nutné pro přípravu nářadí a vlastní organizaci brigády. Sraz je vždy na startu závodu v 8. 00 hodin.
Školení pořadatelů a traťových komisařů proběhne ve středu 3. 5. 2017 v 18. 00 v Malé scéně. Účast všech nutná!!!

Přípravy Ústecké 21 v plném proudu

  Další ročník závodů do vrchu Ústecká 21 se kvapem blíží. V klasickém termínu, tedy 27. - 28. 5., se rozburácejí motory závodních speciálů v Ústí nad Orlicí.

  V letošním roce se závod pojede jako Mistrovství FIA Zóny střední Evropy historický automobilů, Mistrovství České republiky soudobých automobilů a Mistrovství České republiky historických automobilů a Česká Trofej.

  Máte-li zájem se účastnit příprav na tento prestižní závod, přijďte 22. února do restaurace Měšťanského pivovaru v Ústí nad Orlicí, kde se bude od 18 hodin konat členská schůze.

  Na setkání s Vámi všemi se těší Rada Autoklubu.
 

Ústecká 21 na ČT sport

V úterý 31.5.2016 byla ve Světě motorů odvysílána podrobná reportáž o obnovených závodech do vrchu Ústecká 21. Video můžete shlédnout zde.

 

svet motoru 

Ústecká 21 za dveřmi - informace pro diváky

Už jen dny nás dělí od startu Ústecké 21, která byla obnovena po čtyřech letech.

Na startovní listině závodu Mistrovství České republiky se objevilo 63 jezdců, v Maverick Rescue Euro Cupu jich pak bude startovat sedm desítek. Máme se tedy na co těšit.

Aby byla trať připravena na jedničku bylo od 28.listopadu 2015 odpracováno více než 300 brigádnických hodin. 140 hodin strávili členové Auto klubu montáží pneumatik, 80 hodin jejich natíráním. Čištění vozovky trvalo prozatím 90 hodin. V tomto týdnu se počet odpracovaných hodin ještě navýší.

Na trati, která je dlouhá 3600 metrů s převýšením 209 metrů je mnoho divácky velmi zajímavých míst, ze kterých můžete sledovat průběh závodu. Předzvěstí skvělého kopcového víkendu jsou známá jména jako Miloš Beneš, Petr Vojáček, Jaromír Malý, Dan Michl a mnoho dalších. Z domácích jezdců se můžete těšit na Jana Čermáka a Jiřího Medunu.

 

Trať je rozdělena, podle počtu zatáček na 21 úseků. Trať, včetně parkoviště závodních strojů a parkoviště v cíli, bude zajištěna více než 120 pořadateli, dvěma sanitními vozy, čtyřmi zdravotníky, dvěma odtahovými vozy, dvěma vozy záchranného systému a požární cisternou s kompletní posádkou. Abychom zvýšili bezpečnost trati, v zatáčkách 17, 18 a 20 jsme nechali na své náklady prodloužit svodidla. Na trati budou též vymezená místa pro diváky a zakázané prostory, ve kterých se nesmí nikdo zdržovat. Apelujeme zde na diváky, aby se zdržovali pouze v diváckých zónách a dbali pokynů pořadatelů, a tím napomohli hladkému průběhu závodu.

Novinkou pro jezdce i diváky je umístění parkoviště závodních strojů, které se bude nacházet ve firmách, které jsou v těsné blízkosti startu.

Na závodní trať se diváci v letošním roce dostanou pouze ze dvou možných vstupů. Jedním z nich je přístup přes depo a start závodu a poté pokračovat přes Řehořův Důl. Druhou přístupovou cestou je trasa přes Mendrik. Z důvodu bezpečnosti na trati nebude umožněn vstup po kapličkách Křížovou cestou. Možnost parkování vozidel diváků závodu bude u firmy Rieter na silnici I/14, u železničního nádraží Ústí nad Orlicí – město a u firmy VÚB.           

Program závodu je po oba dva dny identický. Tréninkové jízdy začínají v v 9:00 hodin. Start závodu je plánován na 13:00.

Vstupné je pro oba dny stejné, dospělí zaplatí 80 Kč a děti 20 Kč. K zakoupení bude i tradiční program, ve kterém naleznete potřebné informace včetně listiny přihlášených jezdců, která čítá téměř 160 jmen. 

Veškeré potřebné informace, včetně přihlášených jezdců, naleznete na www.ustecka21.cz .

Za AUTO KLUB Ústí nad Orlicí Hana Hlavová

Ústecká 21 v roce 2016 bude!

Tradiční závod Ústecká 21 znovu odstartuje v roce 2016!

Všichni automobiloví nadšenci si mohou do kalendáře zapsat termín 28. a 29. května 2016.

Další informace o závodě budeme postupně přidávat.

Ústecká 21 zná svůj termín

Pro milovníky motoristického sportu přibylo do kalendáře významné datum. Ve dnech 22. a
23. června 2013 se uskuteční 56. a 57. ročník oblíbeného závodu do vrchu Ústecká 21. Závod se
bude konat jako Memoriál Miroslava Urbana, který byl řadu let jeho ředitelem a v loňském roce
odešel do motoristického nebe.


V rámci Ústecké 21 budou závodníci sbírat body do mezinárodního mistrovství České
republiky a Liqui Moly Berg Cupu. Na startovní listině by mělo figurovat více než sto jmen.